Saturday, March 9, 2013

नेपाली हांस्य टेलिशृन्खला

अब यो मेरो पहिलो ब्लग मा के को बारे मा लेखुं !बिषय धेरै छन्, तैपनी एउटा न एउटा बारे मा त लेख्नै पर्‍यो ।आज नेपाली हाँस्य टेली शृंखला को बारे म अलिकती लेख्दै छु ।
प्राय सबै नेपाली च्यानल बाट प्रशारण हुने हांस्य टेली शृंखलामा एउटाै समानता भनेको त्यसमा अभिनय गर्ने कलाकार्( ?) हरुको एकै किसिमको अभिनय शैली ।जस्तै कुनै एउटा पात्रले संबाद भन्दा अर्को ले मुख खुम्च्याउने, कि जिब्रो निकाल्ने वा आँखा ठुलो पार्ने ।अनी अर्को दिक्क लाग्दो भनेको त्यस को पृस्ठभुमी मा बज्ने ट्याँउ,टुडुँङ गर्ने पार्श्व संगीत ।
अनी अर्को उराठ लाग्दो भनेको बिषय बस्तु को उठान्, प्राय सबै टेली फिल्म मा त्यही दैनिक अखबार हरु मा आएका राजनितिक समाचार लाई आधार बनाएर निर्माण गरिएका हुन्छन्, जुन सुन्दा सुन्दा वाक्क दिक्क भैसकेका हुन्छन दर्शक अनि त्यसमाथी २ पैसा को अभिनय अनि नेताअ हरुको क्यारिकेचार ।मैले यसो भनेए रहंदा मदन कृष्ण श्रेष्ठ अनि हरिबंश आचार्य का टेलिए शृंखला हरु चैं अपबाद हुन है ।

मलाई लाग्छ यस्तो सबै हुनु मा निर्देशक र निर्माता को कमजोरी हो वा जुन पैसा जोगाउने चक्कर मा जस्तो फितलो अभिनय गरे पनि ओके गर्नु हो,दर्शक जाओस भांड मा, एउटा क्वालिटी भन्ने चिज के हो भन्ने नेपाली हांय शृंखलका निर्माता अनि निर्देशक लाई नहुनु लाज मर्दो हो जबकी ४०० औँ ५००औँ भाग हो भनेर कुर्ली रहेका हुन्छन ।खोइ त अभिनय ? जिब्रो निकाल्दैमा, मुख बिगार्दैमा दर्शक हाँस्छन भन्नु दर्शक लाई सिधै मुर्ख  बनाउनु हो ।
अभिनय के हो भन्ने नै थाहा छैन जस्तो लाग्छ यहाँ का हाँस्य कलाकार हरुलाई, तर यसो भन्दै मा म कलाकार हरुलाई नै दोश दिने पक्ष मा छैन, किन भने कलाकार बात कस्तो अभिनय गराउने त्यो सबै जिम्मा त एउटा निर्देशक को हो किनभने संसार म एउटा भनइ प्रचलित छ "Director is the Captain of the ship"
आज लाई यती नै

केशव श्रेष्ठ
 

No comments:

Post a Comment